Alice 66.

2012.03.05. 20:07

Hirtelen térek magamhoz és hirtelen azt se tudom hogy kerültem a repülőre, nem hogy egyáltalán miért vagyok rajta, és hova tartunk... de aztán ráeszmélek a valóságra, hogy modellkedem, de még arra is rá kell jönnöm, hogy Ed-del eljöttünk ott hagyva az egész Cullen famíliát és összejöttünk, Angliába költöztünk...Alice, kapd már össze magadat csajszi, hisz most kell rádöbbenned, hogy féléve hogyan éltek?! Mi van veled... hova kalandoztam én, hogy szinte semmivel se vagyok képben... de ez a látomás... pedig tényleg csak azon elmélkedtem, hogy amikor legutoljára egy  repülőn voltam, akkor Ed-del miket műveltünk... szóval Emmett akkorát nem is tévedt, tényleg rajta járt az eszem, csak aztán hirtelen vágott be az a kép, ami reggel is... bevallom, kicsit elszoktam már a látomásaimtól, egészen azóta nem volt igazán, hogy megláttam, hogy Edward-dal összejövünk, és ez valahogy kezdett zavarni, és furcsállódtam a dolgot... mert egy dolog látni, hogy meglep majd munka közben, de más dolog, ha... nem, az nem lehet... hogy valaki más lenne ez az illető és nem Edward?! De én kivel feküdnék le, ha nem vele?!

Majd, ahogy Emmett megfogta a kezem mintegy villámcsapásként hasított belém a dolog...nem tudom elmagyarázni, hisz sose értettem, hogy egyes dolgok miért történnek úgy, ahogy...mármint arra gondolok sose tudtam elmondani hogy működnek a látomásaim, hogy egyszer csak látok valamit, és az beteljesedik, vagy ha valami közbejön... de miután és ezt próbáld csak ki... a tipikus, ne nézz le a hídról a magasban, úgyis lefogsz... ha elmondom, hogy mit látok, annyira erőlködni fogsz az ellen, hogy ne történjen meg, hogy épp ezzel sodrod a dolgok állását a cél felé, és ezért fog megtörténni az, amit én látok. Hisz sose látom az egész történést, csak egy mozzanatát, úgymond egy végkifejletet... valami olyan momentumot, ami szokatlan, és felborítja az eddigi hétköznapokat... hisz nem látom, hogy holnap mi fog történni, de gondolom minden úgy megy majd, ahogy kell... viszont azt mondjuk látnám, ha nem is tudom...elesnék a kifutón... nem, ez nem jó példa, de azt akarom ezzel mondani, és ez lenne a lényeg, hogy eddig sose láttam normális dolgokat, csak mindig valami váratlant. Az más dolog, amikor sakkozni szoktunk Ed-del...akkor kicsit megerőltetem magam, és arra koncentrálok, de ha minden erőmet összeszedném a lottó számokat akkor se tudnám megjósolni.

De visszakanyarodva a mostani látomásomhoz... eddig azt hittem, vagyis...

- Megbocsátasz egy pillanatra?! - kérdeztem, de választ se várva kikapcsoltam az övemet, vagy be se volt kapcsolva, vagy csak felszállás után annyira elmerengtem, hogy nem kapcsoltam ki...mindegy, felkeltem és kisiettem a mosdóba.

Nem, ez nem lehet igaz... miért, meg hogyan és miért pont... nem, biztos tévedek, az Edward volt, és nem ő, biztosan nem... de mostanában miért is látok csak szexszel kapcsolatos dolgokat?! Ha már annyira nem tudnak nyugton maradni a látomásaim akkor látnám azt, hogy majd nyerek egy szépségversenyen, amin talán el kéne indulnom, de akkor is... ne ilyet lássak... vajon mennyire gáz, ha itt maradok bezárkózva addig, amíg le nem szállunk?! De ne mehetek ki, nem tudok így ülni mellett... így is, szerintem azt fogom kérni tőle, hogy ahogy visszafordul a gép, legyen inkább rajta...

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr334291208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása