Alice 1.

2010.04.25. 22:43

Késő éjszaka volt. Sötét, mint általában, ha a város legszélén rejtőzködik az ember, esetünkben a vámpír, egy motelben, ahová csak igen gyanús alakok tévednek. Talán be volt borulva, mert egy csillag sem ragyogott az égen. A hold is fogyóban volt, így ha fel is sejlett alakja nem nagyon világította meg az ösvényt, amin ide lehetne találni, azt a kitaposott utat, amin végigmenve, biztosan borzalmas lényekbe ütközne az ember, és nem nagyon élné túl.

A rádióban semmi normális műsor nem volt, és a zene is elég pocsékan szólt, recsegett, és sehogyan sem találtam egy normális állomást, melyen egy olyan dal van, amire lazán lehetne lötyögni. Jó lett volna csinálni valamit, dúlt bennem az energia, amit általában tánccal egészen jól le tudtam vezetni, de ilyen késői órán, ha találok is zenét, az maximum ilyen discos, és semmi ritmust nem diktál, csak idegesít. Akkor legalább lenne egy jó műsor, amit hallgathatnék, utálok egyedül maradni. Vészjósló híreket terjeszt valaki, egy magán sávon, kicsit megnevettet, hisz ha tudnák, hogy igazuk van, így meg csak őrült bolondok, szerencsétlenek.

Felkelek a rádiótól, kicsit már kényelmetlen is így üldögélni. Annyira magányos vagyok! De mit keresek én itt egyáltalán?! Annyira jó, hogy látom mi fog történni, előre majdhogy nem minden lépését bárkinek, ha előre koncentrálok, ha nem akkor csak pár fontos esemény képe dereng fel. Szóval annyi jövőképet láttam már, hogy a múltat simán elfeledtem, hogy akkor mi is egyáltalán a most, és akkor mikor is vagyok?!

Egyáltalán akkor este van most, vagy csak előre láttam egy nagy vihar közeledtét, vagy nappal van és most készül az eddigiek közül a legnagyobb égrengés, amit el tudok képzelni. Akkor jó lenne egyet baseball-ozni! Most komolyan csak erre tudok gondolni?!

Nincs reggel, az biztos, a mobilomon jól működik az óra, és amúgyis mindenki alszik már, vagy legalábbis a motel tulajdonosa, és egy-két kamion sofőr, akik még kivettek rajtunk kívül szobát. Bár lehet gyilkos mind, de engem szerencsére nem olyan könnyű megölni. De a hangok úgy tűnnek nem gyilkolásról árulkodnak, jó estét nekik!

Na, de hogyan kerültem én ide?! Lehet tényleg csak a nap elől bujkálok, még most is az a legfontosabb, hogy ne keltsek feltűnést, bár ahogy az emberekre nézek, kedvesen, mosolyogva, bizalommal, már így is kitűnhetek a tömegből.

Nem tehetek róla, igazából szeretek létezni, és élvezem, hogy élhetek, mármint, hogy legalább valahogy, nem úgy, mint az emberek akik nem becsülik meg ezt az ajándékot.

Jézusom, muszáj kimozdulnom, mert teljesen becsavarodom, hisz elvileg is elmegyógyintézetbe voltam zárva, évtizedekkel ezelőtt, és ha kiderül, hogy ténylegesen volt valami elmebajom, nem szeretném azt kivárni. Meg nem szeretek egyedül gubbasztani a sötétben, inkább autókázom egyet, ha még nem lopták el. Kicsit figyelemfelkeltő járgány, nem tehetek róla, a sebesség a szenvedélyeim közé tartozik.

Ha sokáig maradunk itt, akkor valahogy majd a napfényre is ki fogok merészkedni, rettentően hiányzik.  Egyedül ez hiányzik, minek nekünk csillogni, miért nem lehetünk olyanok mint minden vámpíros könyvben?! És az étel íze, a különböző pezsgők és borok… de sajnos mindegyiknek ugyanolyan rossz, vagyis jobban mondva mindegyik ugyanolyan semmilyen ízű. Bármilyen ételbe harapok, szinte elönt az undor, és ezt ha le akarnám öblíteni, akkor  csak egyre nagyobbá válik. Legalább kaptam volna egy olyan képességet, hogy ehessek és ihassak akármit. Hisz úgy sürögnék-forognék a konyhában is. Persze, ha itt kell majd élnünk, nem nagyon gáz, ha nem akarok főzőcskézni, hisz szoba szerviz van, és amúgy se lenne kinek főzni, hacsak nem az idejövőknek, és akkor talán ez lehetne a munkám! Szép kilátás. De így lehet beindulna ez a motel is… de miért is érdekel ez engem?! Muszáj kimennem innen, most azonnal!

Az ajtóhoz sietek, felkapom a dzsekimet, a kocsi kulcsot, és már nyitom is az ajtót, de sajnos annyira magam körül forogtam, hogy nem láttam előre, hogy Edward-nak ütközöm, ahogy kinyitom az ajtót.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr151951392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása