Edward 61.

2011.06.25. 21:58

 

Emmett hűlt helyét bámultam még mindig – bár már percekkel ezelőtt eltűnt új szerelmemmel a láthatáron -, mikor egy édeskés, ám mégis elhanyagolható illat csapta meg orromat. A felém közelítő alak felé fordultam, mire egy vigyorgó Alice és egy szőrmók nézett velem farkasszemet. Szinte úgy könyörgött nekem a kutyus megtartásáért, akár egy kislány a játékboltban.

- Szervusz, tökmag! – mondtam, miközben a füle tövét vakargattam. – Hát te nagyon édes vagy.

Alice kíváncsi tekintettel meredt rám a válaszomra várva.

- Igen, Alice, megtarthatjuk. – A hír hallatán szinte a nyakamba ugrott, és már tervezgetni kezdte, hogy hol lesz a helye, milyen nevet kap, milyen ruhákat fog neki venni. Én csak nevetek lelkesedésén, ám még mindig nem vagyok annyira felszabadult, mint amennyire az akarok lenni: Emmett még mindig nem ért vissza az autómmal. Ám éppen ekkor meghallottam a m

otor dallamos morgását, aztán Emm farolva állt meg éppen hogy a lábam mellet.

- Öcsém, ez valami hihetetlen! Vuhúú! Az eszem eldobom!... – És még így áradozott vagy tíz percen át. Közben bepillantottam a nappali ablakán és Alice-t figyeltem, amint a blökivel játszadozik a földön.

Mikor Emmett végre befogta a száját, elindultunk a kis ösvényen a ház felé.

- Klassz kéró, talán jobb is, mint az otthoni – méregette a házat, majd benyitott. – Na, ne már, hogy egy korcsotok is van – húzta el Emm a száját, mire a kutyus elég csúnyán nézett rá, mintha csak értette volna, amit mondott. – Nyugi van! – emelte fel a kezét védekezésképpen.

- Azonnal szívd vissza! Ő nem egy korcs. Ő a világ legédesebb és legszebb teremtése – hallottam meg Al hangját.

- Nyugalom, Al! – simítottam végig a karján.

- Én körbekukkantok, ti addig szerelmeskedjetek csak! – húzogatja a szemöldökét sejtelmesen.

Megforgattam a szemeimet és átöleltem szerelmemet. – Tudod arra gondoltam körbenézhetnénk a városban, még a munka előtt, Emmett meg menne, amerre akar. Velem jönnél, vagy inkább maradsz és pakolgatsz?

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr663014724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása