Alice 61.

2011.01.21. 20:40

Látnom kellett volna előre, de így egy orgazmus pillanatában, nem nagyon tudok az előre jövő fürkészésére koncentrálni. De abban igazat kellett adnom Edward-nak, hogy tényleg elég hangosan szoktam elmenni, de neki se lehet egy szava se, hisz valaki elég nagyot nyögött itt alattam. Mindenesetre eléggé meglepő volt Emmett megjelenése, lévén nem régen beszéltünk telefonon, és akkor még eléggé az erdőben mászkált, a víz másik oldalán, vagyis Amerikában…most mégis hogy került ide?! Bár nem ez a legfontosabb kérdés, hanem hogy meztelenül itt fekszem Edward-on a kanapén, szex után vagyunk, és Emmett meg csak néz ránk.

- Hogy a francba értél ide ilyen hamar?! - bukott ki végül mégis belőlem, csakhogy a síri csendet megtörjem, és egyfajta feszültséget is eloszlassak, ami hirtelen alakult ki, vagyis ahogy Edward egykori testvérére nézett, az szinte hátborzongató volt, mintha a tulajdona lennék, és egy úgy kan megjelenése bonyodalmat okozna.

- Lehet, hogy hangosak vagyunk, de akkor foghattad volna az adást, hogy most nem igen érünk rá vendéget fogadni, és akkor várhattál volna kinn… vagy meg akartál bizonyosodni, hogy mi tényleg együtt vagyunk-e úgy, és így tőlünk jön-e a hang?! – kérdeztem vissza pimaszul, és enyhén bosszúsan, mert bármennyire akartam találkozni Mackó úrral, kicsit várhatott volna a dolog, és nem meglepetésként beállít. Ki akartam még élvezni, hogy a múltam teljesen megszűnik, és Edward-dal napokig csak szeretkezni a ház minden szegletén, és nem is tudom…De Emmett most nagyon bekavart, és ahogy rám nézett, majdhogynem zavarba jöttem.

Gyorsan összekaptam magamat, és végül a fürdőszobába vettem az irányt, de valahogy úgy, hogy Edward-ot használtam takarásnak.

Ott próbáltam valami ruhát keresni, vagy nem is tudom mit akartam, hisz itt csak egy törülköző volt lehajítva ki tudja még melyik akció maradványa, de hisz csak éppen megérkeztünk egy szatyornyi ruhával. Talán Edward kimehetne, addig itt ellennék, és hozna be nekem ruhát. 

- Na, nem szeretnétek kijönni végre a fürdőből? Nem akarok egész nap itt ácsorogni. – hallottam meg Emmett hangját, a sablonos ház esztétikai megdicsérése után, de ahogy Edward-ra nézek, és Emm már jóval messzebb tűnik, legalábbis egy ajtó választ el…különben meg, hogy úgymond lenyugodtak a kedélyek, már a látomásom is itt van, hogy Emmett jó időre lefoglalja magát vadászattal, szóval… és közelebb lépek Edy-hez, mintha legalábbis a prédám lenne, és különben meg ki kell használnunk ezt a kis időt, mert ha Emmett itt marad, már pedig egy ekkora lakás esetében miért küldenénk el, hisz mondtuk is Neki, hogy bármikor jöhet.

- Akkor talán egy kis utójáték kedvéért, befejezhetnénk a dolgot. Ha Emmett itt időzik egy időre, nem nagyon szeretnék…érted, kellemetlen lenne a dolog, hogy ő ott van a másik szobában. Bár valószínű, hogy túlontúl éhezem majd utánad. – és ujjaimmal játékosan lépdelek végig mellkasán, majdhogynem a vérnek köszönhető nagy erő következtében, a falnak nyomva.

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr462603696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása