Alice 47.

2010.08.08. 16:43

Felszisszentem, ahogy a tejszínhab a testemhez ért, de nem azért mert hideg lett volna, úgyse érzékeltem volna a hőmérsékletet, de azt pontosan éreztem milyen puha, könnyed és selymes. Ahogy nyelve lassú mozdulattal indult meg testemen, végképp felkorbácsolt, a testem könnyed gyönyöröktől hullámzott. Emberként csuklómat már felhorzsolta volna a kötél, és lágyan csöppent volna ki belőle a vér, és öntött volna el a mámoros fájdalom.

Lassú, körkörös mozdulatokkal, milliméterről milliméterre haladva tüntetette el a ragacsos, cukros fehér mázat rólam, és én már ott tartottam, hogy mindenképpen kiszabadítom magamat, és leteperem, mert már nem bírom sokáig ezt a játékot.

Végre elfogyott a hab, ajkaimat hangos sóhajok, és szüntelen nyögések hagyták el.

Hirtelen fölém magasodott, nadrágja megint lekerült róla, fogalmam sincs mily módon, majd megcsókolt, hevesen és hosszan, majd megemelte enyhén a csípőmet, és belém hatolt. Szinte felsikoltottam, de az ő ajkait is egy mélyről dübörgő nyögés hagyta el.

Nem sokáig tartotta a gyöngéd tempót, egyre keményebb lökésekkel hatolt belém, és én egyre küszködtem a kötéllel, hogy kezemet szabadjára engedhessem, de neki könnyebben sikerült egy laza mozdulattal kioldani a számomra oly bonyolult csomókat.

Azonnal hajába túrtam, majd felültetett, és testünk egymásnak feszült, ajkaink azonnal becézgetni kezdték egymást vadul, én meg szinte hajába kapaszkodtam meg.

- Nem akarom, hogy ez a pillanat véget érjen. – mondtam, erősen a szemeibe nézve, majd megcsókoltam, kezeimet összekulcsolva nyaka körül. – Szeretlek Edward. – ejtettem ki azokat a szavakat, amiket mindig megfontolnak, vagy félnek kiejteni, mert súlyos érzéseket rejtenek bár, mégis üllőként találnak el, ha nem viszonozzák ugyanezt, vagy ha kihasználják.

Letaszítottam az ágyra, végre fölé magasodhattam én is, csuklóit erősen szorítottam az ágyhoz, újabb tempót diktáltam. Ajkaim elhagyták az övéit, és finoman indultak el a mellkasán, elengedtem a kezeit, finoman harapdáltam huncut módon. Majd úgy gondoltam, kipróbálom ami bejött először, most milyen hatást ér el, így ajkaim gyengéden csaptak el férfiasságára. Először csak becézgették, játszadoztak vele, és most már kezdtem felfogni, amit a csaj mond a Szex, hazugság, videóban, hogy ténylegesen lehet külön lényként, vagy dologként kezelni a péniszt a férfitől.

Nyögései elégedettséggel töltöttek el, sőt bíztatásnak vettem őket.

 

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr792207587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása