Edward 50.

2010.08.23. 23:13

 

Meg se tudtam szólalni, Alice máris berángatott a bárba. Először azt hittem ugyan olyan társaság fog minket fogadni, mint az utóbbi alkalomkor, de nagyot kellett csalódnom. Hétköznapi emberek voltak, akárcsak akiknek mi akartuk kiadni magunkat.

Aztán a tekintetem a sarokban pihenő fekete, nyitott tetejű zongorára tévedt. Ó istene, még a látványa is hiányzott. Legszívesebben már egyből oda ültem volna, de ekkor észrevettem, hogy Alice eltűnt mellőlem. Körbenéztem, aztán a pultnál már észre is vettem, amint a csapossal próbál beszélni. Végül a mogorva pincér arca megenyhült, és két sört nyomva Al kezébe az útjára engedi, majd újra a poharakat kezdte törölgetni.

- Hihetetlen vagy… - motyogtam neki, majd magamhoz véve a korsómat, elindultam a második szerelmemhez.

Leülve a zongoraszékhez egy kellemes érzés járta át testemet. Valahogy most, így lett egész az új Világom.

Végigjártatva ujjaimat a szinte szűz billentyűkön, egy pillanatra a nem messze ülő Alice-re néztem, majd játszani kezdtem egy The Fray számot.

http://youtu.be/cjVQ36NhbMk

- … Where did I go wrong, I lost a friend Somewhere along int he bitterness And I would have stayed up with you all night Had I know how to save a life How to save a life. – Az utolsó akkordokat játszva újra Alice-re pillantottam, eddig nagyon belefeledkeztem a játékba. Kedvesem arcán hatalmas mosoly terült el, s lemertem volna fogadni, hogy ha ember lenne, most biztosan csillognának a könnyei a szemében.

Többen is tapsolni kezdtek a tömegben, sőt még a pultos is engem méregetett. Újra Alice-re néztem, ő bólintott, így újabb dalba kezdtem. Most egy Michael Bubble dalt játszottam.

http://youtu.be/VoOge6DZjdc

Ezután viszont már nem volt megállás, a dalok jöttek egymás után, és úgy láttam, hogy szerencsére nem csak én élveztem a műsort, hanem a hallgatóságom is.

http://youtu.be/RG9Tauc1XvY

http://youtu.be/QQ1yaIboM4A

http://youtu.be/wMvVWCkvv4M

Mikor az utolsó Maroon 5 számot eljátszottam, odasétált mellém a pultos, valószínűleg ő maga a tulaj is egyben.

- Hát, fiatalember, azt kell mondanom, pozitívan nagyot csalódtam önben. A játéka hihetetlen volt, és a közönsége is jól fogadta, s ezek után bátran mondhatom, hogy fel van véve.

- Wow, nem is tudom, mit mondhatnék. Köszönöm, Mr…?

- Szólíts csak Johnnak.

- Kösz, John! A nevem Edward Greene, ő pedig a barátnőm, Alice.

Alice máris megjelent mellettünk és ő is kezet fogott az új főnökömmel, Johnnal.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr342242604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gitka91 2010.08.24. 00:01:55

Oh, milyen jó zenéket ismer Edy!
:)
Jó volt újra olvasni titeket. Jön még? :)

Edward Anthony Cullen 2010.08.24. 00:09:01

@Gitka91: hogy jön e?? ugyan kérlek, nem okoznánk neked csalódást azzal hogy itt abbahagyjuk csupán egy kis szünet volt :D

Alice Marie Cullen 2010.08.24. 12:17:33

Annyi,hogy most kicsit így unalmas részek vannak,pedig vannak mocskos terveink....között ilyen vicces aranyosak is :D
süti beállítások módosítása