Emmett 6.

2012.01.19. 19:30

Kezdem megszeretni Londont.

A koszt tűrhető, bár Alaszkát még visszasírom, az emberek kedvesek, senki nem gyanakszik arra, hogy esetleg Edyékkel mi valami különös lények lennénk, csupán egy valami hiányzik… Engem ismerve nem is kell folytatnom ezt a mondatot, mindenki tudhatja, mire is gondol az öreg Emmett papa.

Amióta Angliában töltöm napjaimat csak még rosszabb a helyzet, Edy és Alice kezd az agyamra menni. Nincs velük semmi bajom, csak van egy olyan érzésem, hogy 3 hónapja egy folytában a mézeshetükön hiszik magukat. Alig bírom a gondolataimat a fejemben tartani, nehogy Edward meghallja. Ha így lenne, lehet, hogy most nem járna ezen a kis agyacskám, sőt…

Félek, ha ez az egész felülkerekedik rajtam, olyan dolgot fogok csinálni, amit nagyon, nagyon, nagyon meg fogok egyszer bánni, vagy ne legyen a nevem Emmett Cullen.

Szóval, mint már említettem 3 hónapja vagyok itt Londonba a kis testvérkéimmel. Ez alatt Alice drága elindult a modellkedés felé vezető úton. A jövő héten utazok vele Párizsba egy divatbemutatóra. Rosalie miatt hozzá vagyok szokva az ilyenekhez, de most Ed parancsára kell mennem. Mivel őt a zenélés Londonhoz köti, teli naptárjába már nem fér bele ez a program, így én vagyok a gardedám. És, hogy én eközben mit csináltam? Tömören? Semmit. Bár főleg Edyt bosszantottam, persze csak ízléses poénocskákkal. De tudom én, hogy szeret engem, mert engem ki ne szeretne. A kis J-vel is egész jól összehaverkodtunk, bár a kis szó már kevésbé igaz rá. Olyan gyorsan nő, mint Edy borostája. Most is épp J-vel játszok, vagyis csak ő tartja játéknak a lábamon lévő mackós mamusz rágcsálását.

- Na, jól van, most már aztán elég lesz, blöki! – szóltam rá erélyesen.  

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr333591180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása