Edward 4.

2010.05.16. 00:52

Az istenit Alice! Direkt kínzol?! Hát én is csak férfiból vagyok. Lassan már teljesen besokkolok. Talán tényleg nem kellene figyelnem a gondolataira, akkor minden könnyebb lenne. Telebeszéli a fejemet olyan dolgokkal, amikre eddig még csak gondolni se mertem, erre most már lassan ott tartok, hogy róla fantáziálgatok. Hosszú, bársonyos lábai, combja, melyet a szoknya éppen hogy csak takar, ráadásként még le is szakít róla egy kicsit... A többi testrészéről nem is beszélve... Komolyan, valaki adjon már egy vödör jeget, talán az lehűt.

- Gyorsan menjünk, mert kikészülök tőled. Lehet egy vámpírnak migrénje?
Belépve a már elég rossz állapotban lévő liftbe, megnyomtam az egyes gombot, majd vártam, hogy az ajtó nyekeregve becsukódjon. Elértük a hatos szintet.
Milyen vicces lenne, ha megakadna a lift. Itt lennénk bezárva hosszú-hosszú órákon keresztül. Az a fránya piszkos fantáziám. Most, vagy nyolc fajta mód villant a szemem elé, ahogy rávethetném magamat a gyönge, kis Alice-re.
Most komolyan, én mikor lettem ilyen? Mármint eddigi hosszú életemben szinte meg se fordultam a nők után, erre most itt van ő, akivel mellesleg már évek óta együtt élek, és annyira felkorbácsol, hogy szinte szétrobbanok. Az emberi vérnek könnyebben ellen állok, mint jelen pillanatban Alice-nek. Legszívesebben letépném róla a már amúgy is hiányos szoknyát és bele se merek gondolni, utána mit művelnék.
Mélázásomból egy halk kattogó hang riasztott fel. Mindketten felkaptuk a fejünket. A kattogó hang felhangosodott, majd a liftkabin megrázkódott, aztán megállt. Alice-szel riadtan néztünk össze, majd bepánikolva, hogy beteljesül, amiről fantáziáltam, elkezdtem püfölni a lift gombjait.
- Én barom, kellet nekem erre gondolni - morgom, még mindig a gombokat ütlegelve. Remélem, ezt nem hallotta meg. 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr32006352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása