Edward 28.

2010.07.26. 15:55

Fellelkesülve indultunk el a Volvóm felé, és akaratlanul is eszembe jutott az előbbi gondolata a kocsiról, meg a süllyedő Titanicról. Elhessegettem ezt a gondolatot a fejemből, hiszen most volt ennél fontosabb dolgunk is.

Az autóhoz lépve udvariasan kinyitottam neki az ajtót, majd besegítettem. Gyorsan megkerülve én is beszálltam, majd gyorsan elhajtottam. Közben máris eszembe jutott egy apró meglepetés, aminek nagyon fog örülni, persze ezt az egészet jól elrejtettem magamban, hogy a látomásából ne tudhassa meg, hogy mire készülök, csupán annyit tudhasson, hogy kap valamit, ami nagyon tetszeni fog neki.

Egyenesen Seattle felé hajtottam, így lesz a legegyszerűbb – gondoltam magamban. Elrepülünk Los Angelesbe, onnan pedig irány London.

- Alice, mennyi pénz is van pontosan nálad? Amit én hoztam 2000$-t nem hinném, hogy elég lenne a repülőjegyekre. – Csibészesen rámosolyogtam, majd újra az utat figyeltem.

- Alice, nálad van a mobilod, mert úgy tűnik – tapogattam meg a zsebeimet -, hogy én a motelban hagytam? – Elvettem a kezéből a kis készüléket, majd telefonálgattam párat a repülőjegyek miatt. Nos, ahogy számoltam, az én pénzem semmiképpen nem lett volna elég, hisz így is majdnem a négyszeresére lett volna most szükségünk. Csak a turista osztályra tudtam jegyeket szerezni, de ezeken is van elég luxus, ami a jegy árában is megmutatkozik.

- Tudod, én tényleg örülök, hogy velem tartasz, mert egyedül mégse lenne olyan jó „megszökni” a család elől. Ami azt illeti, örülök, hogy ez az egész így alakult. Legalább tudjuk, hogy mindig számíthatunk a másikra, ha már a volt-családunkra nem. Igaz, Emmett azért hiányozni fog, ő nem is volt ott a veszekedés alatt, talán nem is tud semmit a dologról – meredtem el. – Hé, ne álljunk meg valahol venni pár ruhát, csak hogy ne ezekben a rongyokban kelljen mászkálnunk? Egyszeri alkalom, hogy én magam ajánlom fel, szóval fogadd el. Tudom, hogy ezt akarod, ott motoszkál a fejedben, mióta elindultunk.

 

 

 
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr922177539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása