Edward 44.

2010.08.06. 23:59

Kellemes érzés járta át testemet, amint a kádban szorosan hozzám simult. Olyan jó volt ennyire közel érezni magamhoz apró testét.

- Kellemesebb nem is lehetne, bár… - Mosolyogva haraptam el a mondat végét.

A megjegyzése még nagyobb mosolyt csalt az arcomra, ám a következő pillanatban már fel is pattant mellőlem, majd egy törölközőt csavarva maga köré kisietett a fürdőből.

Megcsóválva a fejemet, egy pillanatra elmerültem a vízben, majd kimásztam a kádból, és egy törölközőt tekerve a derekam köré én magam is visszaindultam a hálóba. Persze a kötél is jött velem.

A szobába lépve Alice fogadott engem a tükör előtt tetszelegve egy fekete-lila csipkés fehérneműcsodában. Mielőtt mögé léptem volna, összeborzoltam a víztől csöpögő hajamat. Mikor az én kezeim váltották fel az övéit a testén, találkozott a tekintetünk a tükörben. Vágyakozóan elmosolyodott, láttam a szemeiben is, hogy minden egyes porcikája kíván engem.

- Ha ez a ruha van rajtad, akkor ne várd el tőlem azt, hogy türelmes legyek. Ha csak egy pillanatra is szemügyre veszlek, minden porcikám remegni kezd a testedet kívánva, s úgy érzem azonnal magamévá kellene, hogy tegyelek… - mondtam egy csibészes mosollyal az arcomon, majd magam felé fordítva őt még alaposabban szemügyre vettem a ruhakölteményét, közben egy laza mozdulattal az ágyra hajítottam a kötelet.

- Hihetetlenül gyönyörű vagy – mondtam végszóként, majd kicsit vadabbul magamhoz rántottam és megcsókoltam. Nyelvünk azonnal találkozott a másikéval, s rég nem látott ismerősként köszöntötték egymást. Kezeimmel végig simítottam a bugyi csipkés peremén, majd belemarkolva feszes fenekébe, felkaptam őt. Lábait szinte reflexszerűen kulcsolta a derekam köré, s végül a kezei is a hajamat kezdték markolászni. Végig csókolva karjait indultam el a baldachinos ágy felé. Lassan lefektettem rá, s közben máris folytattam testének minden egyes pontjának csókkal való behintését. Mikor már azon voltam, hogy letépem róla a fűzőt, eszembe jutott a kötél. Felcsúsztam az ágyon, hogy tekintetünk találkozzon, aztán finoman a feje felé emeltem mindkét kezét, és a kötéllel az ágy kovácsoltvas támlájához rögzítettem azokat, hogy ne tudjon kiszabadulni. Csodálatosan festett ebben a szerelésben, ráadásul ennyire kiszolgáltatottan. Sose gondoltam volna, hogy akár ezt magamban is kimondom, de leírhatatlanul szexinek tartottam Alice-t. Eddigi életünkben talán csak a sok ruha miatt lehetett az, hogy nem vettem észre tökéletes alakját, formás fenekét és kerekded melleit.

Miután alaposan szemügyre vettem, lassacskán elkezdtem lehámozni róla a fűzőt, ügyelve, hogy nehogy valami baja essen, igencsak megkedveltem ezt a darabot. Ahogy ajkaimmal fedetlen melleit kezdtem kényeztetni, ajkai elnyíltak és sóhajok törtek fel belőle, s fejét hátravetve élvezte játékomat. Ez csak felbátorított, így hát elindultam lefelé…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr982204690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása