Emmett 2.

2010.08.23. 17:38

- Gondolom azért ezekről ne nagyon számoljak be a többieknek – szólaltam meg újra a telefonban, mikor Alice elhallgatott.

- Számíthattok rám, lakat a számon, de remélem, minél előbb összefuthatunk – mosolyodtam el, és máris megjelent a szemeim előtt, ahogy újra őket piszkálgathatom, most már egészen más, érdekesebb témában. Aztán meghallottam Esme halk lépteit a lépcsőnél.

- Jól van, de most leteszem, jön Esme – hadartam a kis készülékbe, majd szinte egyszerre nyomtuk ki a telefont Alice-szel, de már nyílt is az ajtó.

- Kivel beszéltél Emmett? – kérdezte kedvesen mosolyogva fogadott anyám.

Most mit mondjak, az igazat, vagy valami idióta kamut, amit úgyse fog elhinni?

- Alice volt az – válaszoltam tömören.

- Ugye nincs semmi bajuk? Jaj, Emmett mondj már valamit! – Jellemző, Esme mindig túldramatizálja a helyzetet, de hát milyen is lehetne egy aggódó édesanya?

- Hé, nyugalom, minden rendben, csak most egy kis szabadságra van szükségük, kettesben, nélkülünk.

- Emmett, hogy mondhatod, hogy nyugodjak le, mikor két gyermekem a bolygó másik felén van? Van egyáltalán hova menniük?

- Tudnak ők magukra vigyázni, nem kell félteni őket. Már találtak egy házat, épp rendezgetik, ne aggódj. – Lassan kemény mellkasomhoz húztam az apró termetű Esme-t és szorosan magamhoz öleltem, szinte teljesen eltűnt a karjaim közt.

 

A délután nagy részét egyedül töltöttem, mivel Rose bébi vásárolni ment. Sose fogom megérteni, miért nem unja meg ezt a hülyeséget. Na nem mintha ellenezném, hogy külön nekem szexi ruhákat vegyen, de mégis…

Négy óra körül ért haza, s persze egyből ez rögtönzött divatbemutatót tartott nekem, csakhogy az egyik túl szexinek bizonyuló fehérnemű annyira felizgatta a fantáziámat, hogy egyből halálát is szenvedte, mikor a fogaimmal cincáltam le kedvesem gyönyörű testéről. Ugyan szitkozódott miatta egy darabig, de amit utána nyújtottam neki, attól elállt a szava. S még hogy Alice meg Edward felvehetnék velünk a versenyt, nevetséges.

- Bébi, te el tudnád képzelni, hogy a kisöcsi meg Alice ilyenek legyenek az ágyban? Alice tuti csak felvágni akart – morfondíroztam a plafont bámulva, miközben Rose meztelen hátát simogattam.

- Annyira nem értem Edwardot. Miért éppen Alice? Szeretem őt, de én akkor is sokkal jobban nézek ki nála, ez tény és való.

- Ezt most ugye nem komolyan mondtad? – ültem fel mérgemben. – Szóval te szívesen lefeküdnél Edwarddal? – kezdtem egyre ingerültebb lenni.

- Emm, édes, egyáltalán nem úgy értettem. Hidd el, nálad jobban sose kívántam senkit esküszöm. Hisz rajtad kívül ki lenne még olyan őrült, aki hetekig képes lenne velem ágyban lenni? Szeretlek, te dilis mackó! – Ezt már szeretem, mondtam magamban, majd újra megcsókoltam Rose-t, és ott folytattuk, ahol abbahagytuk.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr532241705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása