Alice 41.

2010.08.02. 01:10

- Jó, hogy nem Manson-t mondasz, hogy egészen biztosan gyilkosnak nézzenek. Vááá…- játszok el egy halk sikolyt, mint valami béna horrorban, és próbálom őt megijeszteni, de ő csak értetlenül néz, hát most már tuti végiggondolja, hogy lehet nem voltam jó választás.

- Vagy kéne valami egyszerűen logikusan angolos… Potter…vagy Diggory, esetleg Rice vagy Pattinson esetleg Greene… és jöhet majd a Mr és a Mrs szólítás, de izgalmas lesz!!!- merengek el, mert igazából ebből a névválasztásból nem vagyok valami jó, amúgyis a személyazonossággal kapcsolatos dolgokat, mindig Jasper intézte.

Megint csak pironkodva, jobban mondva csak azt imitálva reagálok bókjára, de egy apró borzongás ismét végigfut bennem a talpamtól egészen a fejem búbjáig, és egy kicsit a torkomat is marja.

- Szerinted akkor is találkoztunk volna…bár, ha ilyen bókokat mondtál volna, elég pimasznak tartottalak volna, de félek egy-egy pofon csak felkorbácsolta volna értem érzett szenvedélyes tüzedet. – mondtam huncutul közel hajolva arcához. – De az biztos abban a korban nem éltem volna, képtelen lettem volna az esküvőig várni. – majd megcsókoltam.

- Héj, ne csiklandozz! – tiltakoztam nevetve, mint egy kis gyerek, aki csak az alapvető szavakat ismeri.

 

A repülőút végül gyorsabban telt el, mint gondoltam. Bár volt mivel lefoglalni magunkat. Végtelenségig tartó csók párbajok, vagy kezeink gyengéd játéka, ha nem egy repülőn lettünk volna, talán még táncra is pattanok. Csak úgy zsongtam az energiától. Persze filmeket egyáltalában nem néztünk, nem is tudtam volna rájuk koncentrálni, mert teljesen elvesztem Edward tekintetében, ajkában selymes érintésében, ujjai gyengédségében, és ahogy nézett…elszégyelltem magamat, de komolyan! Abban a korban, amelyikben élt, rengeteg nő halhatott bele egyetlen pillantásába.

 

Nehéz volt elszakadni tőle, de egy pár telefont privátba akart elintézni, így addig kapcsolgattam a televíziót, beletekertem néhány filmbe, vagy csak elhúztam az ajtót és figyeltem kifelé az ablakon, a sötét éjszakát, ahogy a hold keskenységével próbált kitörni a felhők közül, melyek már nem a Forks-i zord rétegek voltak. Hallgattam az emberek szunnyadását, és néhány éjjeli bagolyként fenn levők pusmogását.

 

Még mindig nem hittem el, ami velem vagyis velünk történik, mintha a sors egy új lehetőséget kínált volna, egy új élet, egy szebb élet, egy tökéletesebb jövő, és már rég elfeledtem eddigi rémisztő képzelgéseimet. Most már tényleg magunkat láttam boldogan, egymás karjaiban.

Divattervező leszek, vagy majd nyitok egy szépségszalont, esetleg modellkedem…Edward egészen biztosan imádna nézni, ahogy őrült ruhákban vonulok végig a kifutókon, és bejárhatnám a világot… Bálba akarok menni! Jutott hirtelen eszembe, ha már a táncot emlegettem, és a ruhák is csak ezt erősítették bennem.

 

Egyszercsak visszatért, annyira elmerengtem, talán a mosoly is az arcomra fagyott, de közben éreztem, hogy landolunk, és bennem egy furcsa izgalom lappangott. Mint egy gyermek, aki be van sózva, mert láthatja a Disney Landat, majdhogynem tapsikoltam és ugrándoztam.

 

- Komolyan, ha egy limuzin vár minket…vagy egy Mr Bean-es Mini Morris… - na, tuti ki fogom készíteni Edy-t, de rettentően izgatott voltam, nem is láttam semmit előre, vagy ha láttam is, olyan könnyedén hagytam figyelmen kívül őket, mintha nem is lenne ilyen képességem, vagy mintha csak előző életi emlékek lennének.

- Most már elárulhatod milyen meglepetést találtál ki…vagy le fogod kötni a szememet?! – kérdeztem, miközben már szálltunk is le a repülőről, és a csomagjainkat vártuk. Persze nem azt vártam, hogy rózsafüzért tegyenek a nyakunkba, hisz nem Hawaii-ra érkeztünk, de…igazából nem is vártam semmit, hisz egy új és különleges illat csapott meg. London friss esőtől ázatott szaga!

 

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr112192388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gitka91 2010.08.02. 12:46:37

Áh, pedig azt hittem, már meg lesz a meglepi. :-( Mi lesz az? Na jó úgysem áruljátok el, tudom.
Ez a névváltoztatás nagyon nagy volt. Edward Pattinson. hahaha

Nézzetek be hozzám ,van valamim aminek talán örültök. :-)

Alice Marie Cullen 2010.08.02. 21:20:20

Igazából én se tudom mivel készül Edy,remélem Ő tudja XD
Jah,névadásba nem vagyok otthon...a Mason megy ugye Edward második neve volt vagy mi,még ezt se nagyon vágtam :(
süti beállítások módosítása