Edward 29.

2010.07.26. 17:47

Annyi biztos, hogy soha többet nem fogok önszántamból vásárolni menni Alice-szel. Komolya, rosszabb ahogy viselkedett, mint Isla Fischer az Egy boltkóros naplójában. Ahhoz képest, hogy csak a fontosabb dolgokért jöttünk, szinte az egész boltot fel akarta vásárolni… Szerencsére, még így hajnalok-hajnalán alig egy-két vásárló lézengett a hatalmas üzletben, így nyugodtan válogathattunk. Én legelőszőr a pólókhoz mentem. Nem tartott sokáig megtalálni az ideális méretet. Levettem 5 különböző színű rövid és 2 hosszú ujjút, majd kerestem pár farmert. Az alsóneműket Alice elintézte, szóval azzal nem kellett törődnöm. Bár igaz, avval a csinos kis fűzővel pár pillanatra el tudott kápráztatni, de úgy gondoltam nem a legjobb ötlet leteperni őt az üzlet kellős közepén.

Ingek közül is választottam egy szürkét, egy fehéret és egy sötétkéket. Épp a kapucnis pulóverek közül válogattam, mikor megakadt a szemem egy kék-fehér kockás kabáton. Szerelem volt első látásra. Mindenképp meg akartam venni, ha már a kedvencem a villában maradt. A cipő, amit Alice mutatott nekem is tetszett, szóval ment az is a kosárba egy szürke sportcipővel együtt. Aztán nem is tudom hogyan, de én is a kiegészítőkhöz jutottam. A karkötők között találtam egy vastag, barna bőrpántot, ami nagyon megtetszett. Ekkor pillantottam le a jobb kezemre, amin még mindig ott volt a Cullen címeres karkötőm. Gyorsan levettem és zsebre vágtam. Valahogy nem éreztem késztetést arra, hogy továbbra is hordjam azt.

Ezzel én be is fejeztem a vásárolgatást, ezért Alice keresésére indultam. Az egyik fülkéből meghallottam a gondolatait, szinte majd kiugrott a bőréből, mert pont jó volt rá egy ruha. Kissé elhúzva a próbafülke függönyét, belestem hozzá.

- Olyan vagy, mint egy gyerek az édesség boltban – nevettem el magam. – Én kész vagyok. Ugye te nem akarsz még sokáig maradni? Ennyi elég volt nekem a vásárlásból erre az évre.

 

 

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr702177829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása