Edward 36.

2010.07.28. 01:00

- Te teljesen meg vagy őrülve – mondtam mosolyogva, mikor beléptem és bezártam magam mögött az ajtót, majd hátulról átöleltem, és lecsaptam a nyakára. Közben kezeim a maguk útjára tértek. Az előző éjszakánkon alaposan megjegyeztem, hogy hogyan érintsem meg ahhoz, hogy neki jó legyen. Lehajtottam a wc tetejét, majd ráültem, és az ölembe ültettem. Vadul kezdtük csókolni a másikat, nyelvünk találkozott. Most kicsit sem finomkodtunk, mint az első alkalomnál, hisz maga a hely is szűkösen volt, másrészt mégiscsak emberek vesznek körül minket. A hév azonnal magával sodor minket, több kellett már puszta érintéseknél. Kerek fenekébe markolva felemeltem, majd állva próbáltam meg lerángatni róla a maradék ruháját, ügyelve arra, hogy most ne szakítsam el őket. Furcsamód egyikünket sem érdekelte, hogy odakinn akár fel is tűnhet, hogy mi itt benn vajon mit is művelünk egymással.

- Először egy lift, most meg a mosdó… Beteges fantáziád van drága Alice – motyogtam, miközben szinte meztelen teste a mellkasomhoz simult. Gyorsan kibújva a nadrágomból, újra felkaptam őt és a falhoz szorítottam, persze csak finoman. Ezután újra ajkait vettem birtokba, míg ő a tarkómon a hajamat túrta. A már ismerős kéjes érzés most valahogy erősebben tört rám, talán a lebukás veszélye miatt, nem is tudom. Ajkaimat lejjebb csúsztatva a mellkasán az egyik mellét kezdtem el apró csókokkal behinteni. Közben már éreztem, hogy az alsónadrágom kezd egyre kényelmetlenebb lenni.

- Megőrülök tőled. – Furcsa, most mennyivel felszabadultabbak voltunk mind a ketten. Szinte teljesen kivetkőzve magamból érintettem meg a legérzékenyebb pontjain, amitől ajkait egyre erősödő sóhajok hagyták el.

Keresve a megfelelő pozíciót, felültettem a beépített mosdókagyló szélére, aztán már csak azt érzékeltem, hogy megszabadít az utolsó ruhadarabomtól, az alsónadrágomtól. Már alig bírtam a testemmel, minél előbb magamévá akartam tenni, érezni akartam, ahogy teljes egészében elmerülők forró testében.

 

 

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr372181314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása