Alice 43.

2010.08.03. 00:01

- Házavatás, egy párnak így illik. – akadékoskodtam, már nem is érdekelt annyira a házaság intézménye. De már fel is kapott, és benn is voltunk a lakásban, ahol aztán az ajtót egy laza mozdulattal becsukva nyomott a falnak, egy olyan heves csókkal, hogy én éreztem magamat olyasfajta bendzsának, mint ő a legelső érintéskor. Vagyis tisztában voltam mindennel, de váratlanul ért ez a hirtelen jött vad csók, és nem nagyon eresztettem volna, nem bírtam, még az is megfordult a fejemben, hogy ilyen erővel kilökjük a falat, vagy ajkaink már sosem szakadhatnak el egymástól.

- Már bocsánat, de nem nagyon adtál lehetőséget hozzá. – mondtam kacéran, fellélegezve, ahogy elengedett. De már rántott is magával, komolyan, mint egy gyerek, aki most találkozik az új anyukájával, és meg akar mutatni neki minden olyan dolgot, amik létezése körülötte igazából teljességgel természetes.

- Amúgy nem lesz unalmas, én teszek róla…- és már a fejemben volt, hogy mit kéne tenni, mert vásárolgatni nem nagyon lett volna kedvem, az út kicsit kifárasztott, munkát se most rögtön akarok találni, létezhetetlen is, meg ha már itt vagyunk, kicsit pihenjünk meg itt, aztán majd körbenézünk egy néhány Pub-ban, meg a főutcán vagy ilyesmin. Jézusom, rá kellett jönnöm, hogy semmit se tudok Lndonról, azon kívül, hogy jobb kormányos autók vannak, meg Mr Bean és Tony Blair…na, örülhet Edward, majd rászorulok segítségért.

Miközben elindultunk a felfedező túrára, és fejemben ezerféle dolog jelent meg, hogy ebben a kis házban hogy lehetne minden szegletet kihasználni, hogy…

Figyelmemet egy pillanatra a repülő fóliák vették el, és én is beszálltam ebbe az izgalmas játékba, mert fantasztikus élmény volt figyelni, ahogy szállnak, és előbújik alóluk a bútorzat, ahogy zörögnek, és csillámosan száll le róluk az apró porréteg.

- Van kandallónk… - komolyan, mint egy hülye gyerek tapsikoltam és toporzékoltam. – Majd tudjuk hova tenni a mikulás zoknikat. – és kérlek ne néz őrültnek!

Bár egy kandalló előtt mást is lehet csinálni…

A konyha a legegyszerűbb volt, ami délutáni teázáshoz ideális a barátnőkkel, a szomszédokkal. Ahol lehet majd sütemény recepteket váltogatni a másikkal és kipróbálni őket!Vagy főzhetünk együtt is Edyvel a többieknek, az is olyan romantikus!

Aztán jött a fürdőszoba, egy óriási káddal, ahol aztán lehet majd relaxálni, gyertyák meg aromaterápia, és én a mellkasának dőlhetek, vagy csak magamban, fülhallgatóval a fejemen énekelhetek, mint a Pretty Woman-be.

Aztán meg jött a hálószoba, hát mit ne mondjak, amilyen kicsinek nézett ki kívülről a ház, olyan óriási volt egy-egy szoba…és az az ágy!

- Megnéztük a lakást, elég alaposan…mit tervezel, mit tegyünk…most nincs kedvem pakolászgatni…szóval akár… - környékeztem meg rútul, és ki is bontottam már az ingemet, kényelmetlen is volt már, és enyhén alkoholtól bűzlött ez a ruházat is, nemcsak amit Edy lopott még az alattunk levőktől.

- Akár kijátszhatnánk a kikötözést… - komolyan csak a szexre tudok gondolni?! Rosszabb vagyok, mint egy kamasz srác!!!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr602194601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gitka91 2010.08.03. 00:08:22

Áh ,ez az, Alice beindult :-)
Kandalló, kád, gyertya...hmmm, vannak elképzeléseim :-)
Oh, és a Mikulás...no comment, mint egy kisgyerek tényleg.
Azért az angol királyi családról se feledkezzünk meg. Vilmos :-)

Alice Marie Cullen 2010.08.03. 00:21:25

Remélem azért érződik,hogy a Tony Blaires utalás is Aro felé irányult,merthogy Michael Sheen játszotta őt a Királynőben XD De amúgy én félek Edward-tól...mit akar ez Emmettel XD És majd egy szál konyhai kötényben XD
süti beállítások módosítása