Alice 45.

2010.08.07. 00:40

- Na, de Edward… - mondtam huncutul, és megint csak örülni tudtam annak, hogy nem vagyok képes elpirulni, mert megjegyzése igenis zavarba hozott. Komolyan én hoztam ki belőle ezt az állatot?! Vagy csak az a lény voltam, aki kiszabadította magányos börtönéből?!

- Te meg sosem fogysz ki a bókokból… bár ahogy nézel rám, az is teljesen kikészít. – feleltem, szembe kerülve vele, és esküszöm szebb volt, mint amit a tükör mutatni tudott belőle.

Magához húzott erősen, hisz már minek finomkodni, nem hallhat meg senki, vagy zavarhat meg valaki, és különben is, semmi bajom sem fog esni, és mindenek felett, erre vágytam a legjobban…és a csókjára, hogy nyelvünk egymásra találjon és finoman kényeztessék egymást.

 Kezei végigsimítottak alsóneműm csipkével díszített vonalán, és én megint csak beleborzongtam érintésébe, és levegőért kapkodtam, mégha nem is volt szükségem rá, de egyszerűen éreztem, hogy ha nem vigyázom, félrenyelek.

Belemarkolt a fenekembe, az ajkaimat egy apró sikoly hagyta el, majd bele is haraptam alsóajkamba.

Felkapott, és én automatikusan kulcsoltam dereka köré lábaimat. Ahogy hajába is természetszerűen túrtam bele…és ezt akarja levágni…

Kezeimen végigsuhanó ajka csiklandósan érintették bőrömet, én meg csak kuncogtam egyet, mint egy kisgyermek.

Lefektetett finoman az ágyra, és vártam, hogy kikötözzön, komolyan, mint a gyerek, aki tudja mit fog kapni, mert már napokkal ezelőtt, persze véletlenül megtalálta az ajándékot, és próbál koncentrálni, hogy a meglepettséget jól játssza el.

Ajkai végigsuhantak a testemen, mintha több ezer férfi kényeztetne egyszerre, milyen fura lenne, sok-sok Edward…aztán tekintetünk találkozott, és a szemében valami furcsa fény izzott, majd a fejem fölé emelte karjaimat, én meg engedelmeskedtem, bár nem volt szándékomba tiltakozni.

Igazából elég jól kikötözött, mintha mindig is erre készült volna, persze lehet ha akartam volna ki tudok szabadulni, de semmi értelme se lett volna, meg egyáltalában nem állt szándékomban, és ahogy megmozgattam a kezemet, nem is lett volna egyszerű feladat.

Itt feküdtem alatta, kiszolgáltatottan, mint egy védtelen áldozata egy horror filmnek, és kinek, ha nem egy vámpírnak legyen gyilkos tekintete, amint lepillant áldozatára, aki kétségbeesve néz föl rá.

A fűző nem sokáig maradt rajtam, persze nem is ez volt a cél vele, igazából sose értettem minek megvenni az ilyen fehérneműt, hisz csak percekig tetszeleg az emberen, de megnyugtatott, hogy nem tépte szét, és így akár máskor is jó szolgálatot tehet.

Precíz, lassú, és kimért volt minden mozdulata, és idegtépő, ami rettentően tetszett, ahogy csókjai is, melyek fedetlen kebleimet érték. Ajakaimat sóhajok hagyták el, testem finoman hullámzott alatta. Öntudatlan rángattam meg enyhén kezeimet, tényleg jól fogott a kötél…de vágytam, hogy megérintsem, persze arra is, hogy ne szabadítson ki nagyon sokáig…

Éreztem, ahogy elindul lefelé, de tudtam, hogy most ő is játszadozni fog velem, egyfajta idegtépő játékot, és az utolsó pillanatig húzza majd, és én kikötözve úgyse tudok mit tenni, csak nagyokat sóhajtani, és nyögni, és testemmel vad hullámzásba kezdeni, ahogy megéreztem ajkait.

Éreztem, ahogy csókot nyom a bugyimra, majd elindult a belső combomon, hogy finoman és a lehető leglassabban görgesse le rólam a harisnyát, először a bal majd a jobb lábamról, és minden levétel után végigcsókolja a lábaimat. Türelmetlenkedtem, de a lehető legjobb értelemben, hisz ezt akartam!

- Most már megérted, én miért élveztem, hogy kínozhatlak kicsit… - vetettem neki oda pimaszul egy-egy sóhaj között. Ő meg csak mosolygott, én meg viccesen akartam a lábammal lekeverni neki egy játékos pofont, de erőnek erejével taszított le, hogy végképp semmilyen szabadulási lehetőségem se legyen.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr282204728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása