Edward 45.

2010.08.07. 16:36

- Ó, még verekedsz is? Na, várj csak – mondtam gonosz mosollyal, aztán erősen lefogva lábait, hihetetlen lassúsággal szabadítottam meg az utolsó ruhájától. Amint nyelvem a legérzékenyebb pontját érintette, egyre gyakrabban hagyták el nyögések a száját.

Valóban jó érzés volt figyelni, ahogy a teste lassacskán a gyönyörtől vonaglik alattam. Én is ugyanazt játszottam vele, amit ő velem a legelső alkalomkor, csupán egy cérnaszál választotta el a beteljesüléstől, mikor abbahagytam kényeztetését.

Egy hirtelen jött ötlet miatt felpattantam az ágyról, magamra kapkodva a ruháimat kiviharzottam a házból. Igaz, hogy elsőre nem tudtam merre is induljak, de beülve a kocsimba nem telt sok időbe, mire találtam egy hipermarketet.

Nem pazarolva az időt arra, hogy egy bevásárlókocsit tologassak, egyből a keresett dolog felé vettem az irányt.

Oké, számunkra az ételek nem igazán jelentenek semmit, de amit terveztem, ahhoz szükségem lenne egy-két tubus tejszínhabra. A kasszához sietve gyorsan kifizettem, majd siettem is vissza Alice-hez, hisz már így is valószínűleg teljesen felkorbácsolva fekszik otthon az ágyban, türelmetlenül várva arra, hogy végre visszaérjek.

Mikor benyitottam a bejárati ajtón, egyből Alice hangja fogadott.

- Edward?! Ezt te magad se gondolhattad komolyan, hogy csak úgy itt hagysz megkötözve. Esküszöm, ezért még kapni fogsz – kiabálta kissé ingerülten.

A következő pillanatban már ismét felette helyezkedtem el póló nélkül.

- Kárpótollak, ígérlek – suttogtam neki, majd megcsókoltam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr162205802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása