Edward 48.

2010.08.09. 21:46

Miközben megágyaztam és leszedetem a támláról a kötelet, mosolyogva figyeltem Alice látomását. Egyre izgatottabb vagyok már a bár és a tanítás miatt. Talán a takarítás után inkább a munkahelyeket kellene intézni, hisz ha én magam akarok egy saját bárt, lehetőség szerint minél előbb, akkor keresni kell egy helyet, amit kivehetnék és berendezhetnék. Már meg is jelent előttem a hely, lesz egy hosszú faberakású pult, felette végig poharak, az egyik sarokban egy zongora… Már nagyon várom.

Gondolataimból Alice hangja vert fel. Emmett? Emmettet hívja? Kisiettem az előszobába és Alice mögé settenkedtem. Gondoltam, ha már ott vagyok, húzom egy kicsit, így lassan megcsókoltam a nyakát. Szinte majdnem eldobta ijedtében a telefont, nekem meg muszáj volt nevetnem rajta.

- Emmett az? – kérdeztem a derekát karolva. – Beszélhetek vele majd?

- Hé, Emm! Még mindig Alaszkában vagytok?

- Nem, pár napja hazajöttünk. Hallod-e, jól felforgattatok mindent.

- Tudom. Gondolom Jasper mindennek elhordott minket a hátunk mögött.

- Nincs itt, elment Tanyaékhoz kiszellőztetni a fejét, állítólag nagyon zabos volt.

- Tanyaékhoz? De hát…

- Kit érdekel most Jazz?

- Igazad van. Jó hallani téged, sokszor eszünkbe jutottál ám. – Nem tudtam figyelmen kívül hagyni Alice kuncogását, így én is elnevettem magam.

- Csak nem huncutkodtok éppen? Később visszahívhatlak, ha gondoljátok…

- Nem, dehogy. Nem kell egyből rosszra gondolni.

- Szóval te meg Alice?

- Azt hiszem. De nem úgy van, ahogyan ők gondolták, én… - lepillantottam az engem ölelő apró lányra. – Én szeretem őt.

- Annyira hihetetlen.

- Hidd el én magam is alig akarom elhinni ezt az egészet. Na, visszaadom Alice-t, úgyis ő akart eredetileg beszélni veled. Örülök, hogy hallottalak.

Mosolyogva nyújtottam vissza a telefont Alice-nek.

- Addig befejezem a hálót – suttogtam neki, majd visszamentem a szobába.

 

 

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr952210438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gitka91 2010.08.09. 21:53:41

Áh, akkor most mennek? Mennek ugye? Kérlek... Menjenek. :-)

Alice Marie Cullen 2010.08.09. 22:48:25

@Gitka91: Hát szerintem nem most azonnal :D Most Hadd élvezzék a kettecsként Edward-ék :P
süti beállítások módosítása