Alice 52.

2010.08.24. 12:16

Komolyan, annyira fel volt pörögve, mint egy kisgyerek a sok cukorkától, azért jó érzés volt, hogy örömöt tudtam neki okozni, vagyis eddig is úgy tűnt, hogy tudtam őt boldogítani valahogyan…és erre a gondolatra elnevettem magamat, és még a fejemet is lehajtottam szégyenemben. Na, de ez a boldogsága valami egészen más volt, és kezdtem azt érezni, amit Jasper eddig csak a képességével tudott elérni, a mérhetetlen harmóniát, a leírhatatlan boldogságot.

- Szerintem az se nagy baj, ha itt is játszol. John annyira megörült neked, hogy vétek lenne itt hagyni egy ilyen jó embert. De ha egyszer meg mondjuk beljebb költözünk, valami központibb helyre…ott egy kis eldugott bár…lehetnék pultos… - vetettem fel, de valahogy láttam rajta, hogy ez az ötlet nem nagyon nyerte el a tetszését, mert akkor mindenki engem figyelne, ő nem tudna a zongorázásra koncentrálni, és nem akarok keresztbe tenni neki.

Persze azt kifogásolom, hogy csinos nőcskék szolgáljanak fel nála, sajnálom, azért kell a kompromisszum. Ha én nem süröghetek-foroghatok, akkor őt se vegyék körül olyan lányok, akikre szemet vethet. Jézusom, komolyan mint valami házsártos feleség, nem szabad ilyennek lennem, hisz ahogy most is engem néz…elszégyellem magamat, hogy csak gondolni is mertem ilyen butaságokra, sajnálom. Csak pontosan tudom mennyire helyes Edward, most már nyíltan vállalhatom, hogy mindig is megfigyeltem azért, hogy nagyon is jól néz ki.

- Tudom. Csak gondoltam ha már a te jövőd így egyenesbe jött, akkor tervezgethetnénk az enyémet. Bár fogadjunk nem gondoltad volna, hogy már az ideköltözésünkkor minden ilyen jól alakult. – de tényleg, egyszerűen minden annyira frankó volt, hogy kezdtem elmerengni azon, hogy az egészet csak álmodom, vagy legalábbis valami gikszer közbe fog jönni nagyon, de nagyon hamar.

Elmosolyodtam ismételten csak a bókján, mert a modellkedés tetszene, de akkor sokat kéne utazni, bár talán Edward is jöhetne velem, vagyis biztos néha elkísérne, de be kell látnom, most úgy érzem, nem nagyon tudok tőle elszakadni, még csak gondolatban sem.

Arra néztem, amerre mutatott. Elég szép lány volt, bár én sose voltam saját magamtól annyira elszállva, mint mondjuk Rosalie. Vagyis tudtam, hogy csinos vagyok, de konkrétan ezeket a kategóriákat se csíptem, mert ki mondja meg mi az, hogy szép vagy csúnya. De ez a lány olyan tipikusan középszerű volt, úgy értem, hogy tudott volna bombázó lenni, ha lett volna érzéke a sminkeléshez, az is előfordulhat, hogy nem is lett volna szüksége semmire, én azért a természetesség híve voltam, de az én arcom eltűrte a sminket, mondhatni, csak avval vált természetessé.

- Benne vagyok…megkóstolhatnánk az itteni ízeket. – súgtam oda és nevettem el magamat. Be kell valljam, én is tudtam volna valamit elfogyasztani, persze csak mértékkel, és most valami kisebb állatot.

A sörök elfogytak, fel se tűnt, de már az íze sem, komolyan, már nem éreztem, hogy semmilyen ízű, olyan természetességgel hajtottam le belőle mindig egy-egy kortyot.

Megfogta a kezemet, miután felsegítette a kabátomat, ekkor rá kellett eszmélnem, hogy tetszik ez a régimódisága, mint egy bók.

A munka nem rég érhetett véget, az emberek csak lézengtek az utcákon, de csodálatos egy este volt, bár csak a növekvő, de lehet fogyó hold alakja látszódott ki a sűrű felhőréteg közül. Nem is nagyon nézelődtem, vagyis csak gyönyörködtem az elénk táruló csodában. 

- Ez annyira fantasztikus. – torpantam meg hirtelen, majd mint az Ének az esőben című musicalben forogtam körbe, mint valami hülye gyerek, és nevettem, gondolom többen néztek őrültnek. De Edward biztosan jót szórakozott rajtam.

- Na, mi legyen akkor…mire fáj a fogad… - bújtam oda hozzá, majdhogynem dorombolva, mint egy cicus, hisz nem felejtettem el, hogy valami nagy macskákat emlegetett.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr352243568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása