Alice 4.

2010.05.16. 00:20

Bár én is olvashatnék benne, de az nem biztos, hogy olyan jó lenne, hisz akkor nem szólnánk egymáshoz, csak ülnénk és bámulnánk előre, néha felnevetnénk, mint valami holdkóros bolondok. De így is vicces azért a szitu, hisz én a cselekedeteit látom előre. Mindegy, jobb ha nem gondolkodom túl sokáig, hisz akkor a gondolat folyam magával ragad és ki tudja hol köt ki, és ezt mind végighallgatja Edy… de lehet egy idő után megunja, hisz csak sok fecsegés ez így is, nemhogy kimondva, és akkor ráhagyja a dolgot. Csak, ha tovább agyalok, akkor úgy tűnik, mintha tökre nem is törődnék vele, vagy ráhagytam már volna a dolgot, ami kettőnkkel kapcsolatos, és csak olyan hülyeségeket találnék ki, hogy mi ketten?! Hisz tévedhetnek a látomásiam, és ha mindketten így akarnánk, akkor… Jézusom Alice! Kiscsaj, kapd össze magad. Lehet, hogy baromi helyes… és itt végigmérem, de basszuskulcs, hisz itt áll előttem, mert ha több méterre lenne, akkor oké, de úgyis hallaná a gondolataimat. Ez szörnyű!

Ebből az ismételten hosszas gondolatmenetből az szakít ki, hogy a kezét érzem az enyémen, és utána az arcát érintik ujjaim, melyek esküszöm, hogy remegnek. És a szám is félig tátva marad, tényleg mint egy kattantnak, és nem is tudom mit kéne mondanom, és csak fogva tart a pillantása, de szerencsére újra megszólal, és kiugraszt ebből a gondolat áradatból.

- Lehet majd felhívom Esme-t, vagy Carlisle-t és megpróbálok én is beszélni velük… de be kell valljam, hogy nem látok most semmit a jövőben. – talán, mert nem is koncentrálok, mert leköt, hogy azon agyaljak, hogy Edward milyen jó pasi is, és lehet hogy csak arra fókuszálok, hogy mi kettőnknek van-e közös jövője, és az a Bella csaj igazából meg sem érkezik, vagy szimplán nem tud találkozni Edy-vel, mert én nem engedem. Hogy lehetek ilyen önző?! Vagyis hogy gondolhatok már megint erre, hogy mi ketten, de ha egyszer ilyen gyönyörű szemei vannak…olvadozom, mert eddig még észre se vettem, pedig voltam már ilyen közel hozzá, és a kezem is még az arcán pihen és… Alice!

„Lehet azon az összetörésen, tudnék segíteni”  de jó, hogy ezt nem mondtam ki, de így is hallhatta, de egyáltalán, mi történt velem, én nem voltam ilyen, vagyis dehogyisnem, hisz Jasper eddig meg a puhány volt, de ez akkor sem én vagyok. Csak szimplán szeretethiányom van, és társasági lény vagyok, és ez egyfajta bosszú lehetne, hogy eddig semmi sem történt, de tessék most már van ok a haragra?!

- Ne légy már ilyen mulya. – mondom viccesen, nevetve. Lehet csak azért ütöttem meg, hogy a kezem végre elkerüljön az arcáról, és ez egy jó indok volt, de nem akartam volna bántani szegényt. Jaj, Alice, vámpírok vagyunk, nem nagyon okozunk extra nagy sérüléseket!

Végre sikerült távolabb kerülnöm tőle, erre magához húz?! Ne mááár Edward, ez olyan gáz, hisz így csak még jobban elmerülhetek benne, az illatában, a bőrének bársonyos érintésében, a haja selymes összevisszaságában… Jó, hogy megint azért erősebbnek mutatkozom, hisz kicsi a bors, de erős, meg mi van, ha csak játszik velem, hogy idegesítsen, kinézem belőle simán.. pedig az öcsém! Mindegy, de akkor sem szép tőle, hogy kihasználja a zavarodottságom. De mi van, ha ő is végiggondolja a dolgot, hisz mi veszteni valónk van?!

- Nekem mindegy, csak menjünk innen, már lassan klausztrofóbiám lesz és megőrülök, ha sokáig kell itt maradni. – kapom fel a kabátomat, és már indulok is az ajtó felé, így legalább még távolabb kerülhettem tőle és lassan ahogy kinyitom, megcsaphat a friss levegő. Imádom az éjszakát, és most jó lesz kirúgni a hámból.

- Ne aggódj, majd meghívatom magunkat pár körre. – és egy laza mozdulattal tépem rövidebbre a szoknyámat, és dobom vissza a kabátot is a szobába.

- Na, indulhatunk?!- pillantok vissza rá, de lehet túl csábosan, a fenébe már!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr752006312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása