Edward 47.

2010.08.08. 21:27

- Én is szeretlek, Alice, én is! – válaszoltam neki, s még közelebb húzva magamhoz egyre szenvedélyesebben csókoltam őt. Aztán ellökött magától és fölém magasodva átvette a testem és a dolgok felett az irányítást. Ajkai lassan indultak meg lefele a mellkasomon, néha meg-megharapott, míg el nem jutott meredező férfiasságomig. Az első tapasztalatom miatt már sejtettem, mire is készül odalenn, ám még így is váratlanul ért, mikor megéreztem ajkait, ahogy körbeölelik hímtagomat. Mellkasom egyre szaporábban emelkedett fel-le, akárcsak az ajkai, melyek lassan elvezettek a gyönyör kapujához.

- Szóval szeretsz? – kérdeztem Alice-t mosolyogva, pár perccel később, mikor már pihegve feküdtünk egymás karjai közte. Alice rajtam feküdt, s ujjaival apró mintákat rajzolt a mellkasomra. Valahogy megnyugtató volt ez a semmittevés, ahogy mosolyogva, néha csókot lopva merengünk a közöttünk kialakuló, hogy is mondjam, kapcsolaton.

- Annyira hihetetlen ez az egész. Te és én, a közös ház, egy új élet.

- Mi a terved mára? Szerintem ki kellene pakolni, aztán kicsit otthonosabbá tehetnénk a házat. Mit gondolsz? – kérdeztem, miközben megsimítottam arcát. – Ha szeretnéd, akkor folytathatod a fürdőzést, addig én rendbe teszem a hálót, aztán meg folytatjuk a többi szobával.

Alice köré csavarva a lepedőt, felkaptam és a fürdőbe vittem. Leültettem a kád szélére, majd egy csókot nyomva ajkaira, kisiettem a szobából, ám még így is „elkapott” Alice és játékosan a fenekembe csípett.

- Au… - motyogtam kifele menet.

 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://edwardandalice.blog.hu/api/trackback/id/tr932208172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása